4e december means 18 dagar kvar!

Jag och NinjaT var på ams rekryterings träff, vi fick vänta två timmar innan vi väl fick komma in på intervju och chefen för företaget verkade sur, hon ville inte ens ha ett cv för att jag inte hade erfarenhet.
Vi var säker 40 pers där och det var dött lopp för oss sista 15 personer då det kommit ut tjejer glada som få därifrån och viftat med visitkort som i självaste IDOL uttagningen.
vi träffade en rolig kille som hette Peter och gick Rymdprogrammet på LTU, tror han kom från stockholm då han sa att han flyttat 90 mil.
Han skulle kanske göra dreads senare, skulle få tag på han igen och sälja in mig lite.
Ska ju göra dreadlocks på Frida till Januari.
Kanske ska satsa på att tjäna pengar på att förstöra folks hår ;)
Om någon vill ha dreadlocks kom till mig jag tar 300 kr för axellångt hår och mindre/mer för respektive hårlängd!
Idag är det 18 dagar kvar tills jag får krama om min pojke!
nä nu ska jag kika in min tradera auktion
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0