Arbetsförmedlingen, unga mammor och kattbajs

HAR GJORT!
  • Jag har ätit två hårdmackor med ost idag
  • Tittat på det amerikanska programmet "16 and pregnant"
  • Lagt upp nya anonnser på Tradera samt packat i några som jag ska skicka iväg.
  • Ringt Handläggaren på arbetsförmedlingen som ALDRIG SVARAR!! Han är trög jag vill ju ha min jäkla pengar!

JUST NU!
  • luktat på kattbajs, Ängla stinker...men hon är söt!
  • Lyssnar på krigslarmet från björx som ringer varje första måndag i månaden klockan tre
                                                                    

Kommentarer
Postat av: Skåning-Amanda

Jadu, en korvsjö.... det är tydligen någon slags u-formad sjö. Låter rätt fult, men man lär sig mycket av geologi-böcker!



Hälsa de andra! :D

2009-12-07 @ 19:22:33
URL: http://amandamikaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0