Ny dag nya tag!

Datorn var om så möjligt överfull av mina redigerade bilder så jag tömde den och installerade om hela, så nu ör den som ny! <3
Jag funderar lite på vad jag vill bli... framtidsdrömmar ger mig alltid ångest.
  • jag skulle vilja bli piercare men det känns som att jag har ett lite "oförstört" yttre som skulle göra att jag inte passa in.
  • Eller ha ett café är en liten dröm jag alltid haft, ett litet mysigt krypin med små runda bord.
  • Och då om man är inne på att starta eget så kan jag ju göra schnajsiga dreads..kanske en liten boda där man säljer te, vegetariska maträtter, rökelser och annat hippietjafs, där jag då kan sitta och snurra hår =D
  • jag har ju två utbildningar, Sotare och inom film
  • Jag gillar barn och kan tänka mig att jobba på förskola
  • Alltid drömt om att göra världen bättre,volontär arbete kanske.
Om jag nu beslutar mig för att pierca folk, finns det nån utbildning?
Finns det jobb på förskolor?
Var i sverige ska man starta en hippie boda?
Alla såna frågor ger mig ont i magen
Jag ska nog göra som JT säger och tänka positivt..
Men först ordna upp det här med mej själv.
Jag SKA flytta innan sommaren 2010 är slut ( augusti ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0