ONSDAGS-REKLAM

REKLAM #1
Antonabele.se
Trots att han är moderat ;) så har han så fina saker han brinner för!
Det är han som startat Stoppa Gatuvåldet.
Han är någon människa som jag skulle vilja bli vän med.
Vi kunde sitta på Bellmans kafé och prata länge.
Anton Abele.
Jag undrar bara hur man uttalar hans efternamn, klingar det afrikanskt? Abee-lee eller låter det som när morfar försöker försvenska utländska ord? AABÄLÄ?


alexshulman

alltid när jag är inne på aftonbladet så hamnar jag på hans blogg: att vara Charlie Shulmans Pappa
Det är en av de bästa bloggarna, han använder humor och allvar, verklighet och fantasi
Det allra bästa är Samtal med Charlie, hans 6 månaders dotter.



#3 
Kärleksglöd!
Ett cackert namn och ett gott te som jag fick på min 18 års dag av min J.T
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0