OnsdagsReklam

REKLAM!




nr1

Londonmuggen!
Min mugg som jag köpte i London för ett år sedan i en galleria med stora glasfönster.
Den har tryck med Londons Underground samt en karta över alla linjerna.
Jag har haft den i ett år nu, diskat för hand, diskmaskin, värmt i micron osv osv och den håller än!
Trycket har än inte försvunnit!
Därför vill jag hylla min favoritmugg
Londonmuggen!




Nr 2


Neutrogena Rapid Clear Acne Gel.


Jag har alltid sedan 14/15 års åldern sökt efter någonting som tar bort finnar snabbt.
På förpackningen står det att den här ska kunna ta bort finnar på 8 timmar.
Nja kanske inte men jag stryker på den här gelen 2/3 gånger om dagen i 3 dagar, or something, sen är finnarna uttorkade och borta.
Jag har försökt att hitta någonting som inte är testat på djur.
Så jag har provat Apoteket, Aco, Lush osv...
Tyvärr så finns det uppgifter om att neutrogena testar sina produkter på djur.
Det känns inte helt bra,
Men den fungerar väldigt bra för mina behov!
Nån som vet nåt som fungerar lika bra som
Neutrogena Rapid Clear Acne Gel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0