Tråklista :D

Utseende:
hur ser du ut nu? leggins, killtröja
Hårfärg: blondt,råttfärgat och lite halvbrunt/rött i underhåret
Ögonfärg: grön/blå
längd: 151
Skostorlek: 36
Ålder: 19
Kärlek:
Gillar du någon? Ja
Vem? J.T
Tillåter du din kille/flickvän röra vid dig? rätt ofta ja
Har du haft sex? kanske ;)
Hur många har du haft sex med? en
Har du haft många förhållande? haha nä
Smak & Stil ? allt
Vad har du på dig? Leggins, killtröja
Hur beskriver du en ''äkta fjortis"? desirenilsson.blogg.se :) men jag erkänner att jag läser den
Hur beskriver du en ''plugghäst''? sitter med böckerna på rasterna och håltimmarna
Har du bytt stil någon gång? njaa inte så värst, fösöker väl köra min grej trots jag är rätt alldaglig
Vem är din förebild? Kofi Anann han som va FNs boss förut
Bad Days:
Har du varit full? jo, första gången på studenten
har du däckat? nope!
Har du haft sex på fyllan?Nja nä nja Joo ;)
Har du rökt? nej!
Har du snusat? nej!
Har du gjort något olaglig? kört förfort och såna trafiktabbar :P 
Har du slagit någon ner till marken? Nä men  jag har danskskallat min pojkvän haha aj!
Ja/Nej:
allergisk? mot laktos tror vi
Tror du på Gud? någonting tror jag på
Har du en Bästis? Frida och J.T och några få fler nära kompisar
Är du vegitarian? nej
Är du olydig? näpp :P 
har du vart med om ett stort gräl? jag har det men kommer inte ihåg så mycket av det
Antingen eller:
[ ]mjölk/saft[X]
[X]ibumetin/alvedon[ ]
[X]katt/hund[X]
[ ]Cykla/gå[x]
[ ]öl/vin [ ]
[x]kanin/hare[ ]

Kommentarer
Postat av: Punkjibberhippie

Naw ja e din bästis:)

2009-12-13 @ 14:14:39
URL: http://punkjibberhippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0