Första inlägget 2010

Jag har nu hängt i Tyresö från 22a dec till 1a januari.
har varit med om så jäkla mycket känslor under dom här dagarna.
jag har gråtit och skrattat och blivit så arg att jag rev J.T hårt på axeln fast vi igentligen hade väldigt kul.
  • Jag har ätit Sushi
  • kört bil  i Stockholm mitt i natten
  • sett 3d-bio, träffat Jäderbloms
  • druckit drinkar på Gondolen.
  • Köpt två tröjor och en skiva OCH en data väska
  • pussats och kramats massa med min älskling.
Vi kom överens om att vi ska antingen ha två eller fyra barn.
Vi ska skaffa en katt.
13e januari ska jag följa med på en lägenhetsvisning med herr J.
Hoppas han står långt fram i kön.
2010 ska bli det bästa decenniet hittils, mitt andra decennium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0