Renen Cuppar

Ett nytt inslag här i bloggen.
Eftersom jag har så fruktansvärt dålig fantasi lite då och då.
Så har jag kommit på att försöka hitta en kille till min goda vän Frida.


PSST! Frida är i Italien nu i 4 veckor och jag vill att hennes inkorg ska vara fullsmockad när hon kommer hem ;)




DEJTA FRIDA!

Det här är min fina vän Frida.
Hon är 20 år och gillar att festa,umgås åka slalom/snowboard och gå på konserter!
Hon är lite smågalen och härlig, hon är social och jag måste säga att hon är väldigt fysisk.(Kramas gärna och vill ofta ha massage;) )
hon kan ha ett rysligt morgonhumör så du ska helst gilla att sova/mysa länge på morgonen.
Jag vet inte riktigt hur hennes drömkille ser ut, men hon har själv en tatuering om det kan va nåt ;)
Frida skaffade nyligen Dreadlocks så om du inte gillar tjejer med tovigt hår kanske hon inte är tjejen för dej.
Jag kan ju inte avslöja allt om henne det är ju meningen att ni som är intresserade ska maila henne.
Frida är i italien nu i 4 veckor fr.om idag.
så jag hoppas hon har mycket mail att spana in när hon kommer hem ;).
Märk Mejlet "Dejta Frida".
Skicka till
Mail: [email protected]
Bdb: Fridismedis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0